Wednesday, February 16, 2011

Mencanak-canak naik .......ermmmm

Assalamualaikum wbt semua rakan blogger dan salam sejahtera.


Apa nak cerita ek hari ni? Kadang boring gak tak tau nak masukkan pape dalam blog ni. Bila xde blog rasa nak ada ...... macam-macam idea kuar masa tu, bila da ada, tak tahu nak tulis apa plak.


Punyala excited ngan blog aku ni hah, puas godek, adjust dan macam-macam lagik ...... semalam tak pasal-pasal aku tido kul 3 pg.hehehhehe (syyyyy korang jangan kecoh beb). Kang tau dek bini aku, bising dia. Da sah-sah la aku kena bebel. I luv you mummy (hihihihi ayat bodek). Haaaar korang mesti ingat aku takut bini punya kan .... sorry beb. Bini aku yang tak takut aku. 


Pusing punya pusing, bab emas mesti touch beb, bukan apa sbb skrg tengah havoc sana-sini citer emas. Haaaaarr tapi kali ni bukan tips emas tapi info emas.


Malam tadik kat link KITCO antara kul 1 - 2 pagi, tak hengat aku ...... harga komoditi emas mencanak-canak naik bagai di jentik-jentik, dijolok-jolok. Kuang ajaq tuh.


Suka aaaar rakan-rakan emas aku termasuk boss aku yang main online sbb da pump haritu, kira cam nunggu ngutip hasil je la ......tapi boss aku .... huh kudukut ........


Akuuuuuuu pulak dan korang semua ...... tengok jela .... nak lock ....takut la plak ..... kata hati biar dia turun sikit aarrrr ...... hiihihi tah bila la tuh. 


Ikut statistik, emas akan terus naik secara perlahan dari sekarang dan akan mula mendatar kembali pada hujung bulan ini atas masalah komoditi dunia. Apa???Turunnnnn??? .... macam tak nampak jek ........


Pesan emak dan orang tua-tua ..... x rugi simpan emas sbb emas sentiasa naik. EErrrmm btol gak tuh. 


So bak kata aku, berfikir dan bertindak, kalu fikir banyak kali pun tapi tak bertindak, sampai bila pun takan ada perubahan.


FIKIR-FIKIRKAN DAN SELAMAT BERAMAL.

No comments:

Post a Comment